söndag 9 mars 2008

Skööön dag...

Har för ovanlighetens skull en helt fri och skön dag tillsammans med frun.

Handla lite kläder till mina scenframträdanden som frun godkände.

Våran turné som jag producerar där Björn Gustafsson är med säljer som smör på ticnet.se

Jag visste att han skulle bli hur stor som helst när jag bestämde att vi skulle på turné tillsammans med Måns och Soran förra våren men det här är sjuuukt överjävlagrymt.

Jag har redan fått sätta in extra föreställningar i Göteborg och på måndag måste jag sätta in nya extra i Kalmar, Stockholm o.s.v...

Så vill ni se guldgossen så får ni skynda!

2 kommentarer:

Kal P dal sa...

Stämmer det med 4 får?

Unknown sa...

Japp - jag röstar på att Björn ska vinna festimedovalen för jag har tillbringat deltävlingarna rodnandes och önskat att jag var Iranier eller nått.

Jag har inte sett sista deltävlingen för att inte tala om andra chansen... va skämmigt att va' svensk.

Du har det bra du Özz som för alltid utan minsta engagemang kan låta spektaklet vara just det - spektakel.

Du är förresten tokbra och jag gillar din humor och självdistans.

//Harriet