onsdag 19 mars 2008

Det gick tydligen bra igår på inspelningen av Extra extra på TV3 igår. De inblandade i projekten sa det i alla fall och vad snälla och vilka proffs de är! Måns, Hasse och Gustaf såg till att vi trivdes och stöttade oss och gav oss goda råd.

Hoppas det blir rolig TV nu på lördag kl 22:00 på TV3 den 22 mars.
Jag är inte så van vid panelprogram och har haft ångest sedan kalkonen och bottennappet Teveteve på SVT där jag varken var bra eller kom till min rätt.

Efter inspelningen gick jag och såg Slapstick på Rival tillsammans med Björn Granath. Shit vad duktig Morgan Alling var, han bara slängde sig runt, gjorde volter, snubblade och hade grym komisk timing, kul och ha sett det, rekommenderas.

Ikväll blir det Özz Nûjen Talkshow på Mosebacke kl 20:00 med just Björn Granath och även komikern Mikael Tornving som mina gäster, samt Anders Celins 2 minuter + den coola och roliga standupkomikern Ami Hallberg.



Det blev lite fel mellan mig och Måns...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Teveteve var en klassiker. SVT när det är som bäst. Samma klass som dubbat.

Anonym sa...

haha det är fan must överallt!