torsdag 6 mars 2008

Oh what a night!!

5 mars back in 2008
there was a very special time for me... Oh what a night!
I´ll remember what a night...
Nu har jag haft premiär på Özz Nûjen Talkshow på Mosebacke och sitter här hemma och försöker tänka på och analysera vad faan var det som hände?
Vilken jäkla premiärkväll, det var länge sedan jag hade så här roligt... ja sedan måndagens Schyffert roast i o.f.s... men ändå på egen hand med mitt egna program, min helt egna show, wow vad kul!
Tack alla ni som var där på premiären med blommor, choklad och böcker?!
Vilka gäster också!
Hasse Aro sa så grymt roliga saker som inte går att återberätta här och som ingen annan har hört förutom vi ca 100 på Mosebacke.
Zinat Pirzadeh var bara sig själv och det räcker mer än väl, mycket rolig med mycket innehåll och sedan en gudabenådad standupkomiker som grädden på moset, Fredrik Andersson som bara imponerar mer och mer och leverar mer och mer, tack alla ni tre för att ni ville vara premiärgäster på min talkshow.
Nu fortsätter det nästa onsdag 12 MARS kl 20:00 på Mosebacke med skådespelarstjärnan Fares Fares ni vet han som inte ger några intervjuer... han ger mig en intervju och sedan min vän och kollega som jag är ute på turné med, Måns Möller som ska berätta om sina allvarliga sidor... + en kommande standupstjärna från min skola Standup Star.

Inga kommentarer: