söndag 30 mars 2008

Allsvensk premiär.

Det blev 0-0 mellan AIK och Kalmar inför mer än 26500 pers på ett soligt men blåsigt Råsunda. Jag gick dit med min pappa och hade en mysig Pappa och Son eftermiddag. Jag vet inte hur många gånger farsan sa att jag skulle lugna ner mig under matchen och spara min röst...

Polaren Bojan skötte sig bra i sin premiär men utgick skadad, hoppas det inte var allvarligt. AIK såg lite otända ut och hallå 4-3-3 uppställning och med långa bollar på Obolo? Vad händer? vad hände med vårt fina mittfältsspel? Men vi har bra spelare och alla ska som vanligt vara rädda för oss i AIK men jag tror och hoppas på bättre mittfältsspel...

Pratade med Nicklas Perslow idag dagen efter att han nu är en fri 14-åring efter en vecka som min prao, han mådde bra och skulle ha handbollsmatch, han gjorde också sin sista intervju för www.komikaze.se

Nu ska jag se Hasse Brontén på Parlamentet i TV4, hoppas han också gör succé som Soran Ismail senast.

Inga kommentarer: