lördag 26 april 2008

Två underbara kvällar på Norra Brunn

Torsdag och fredagkväll körde jag på Norra Brunn och hade riktigt kul.
Jag blev jätteglad och lite överraskad över att Thomas Oredsson tyckte om mitt material och mitt sätt på scenen. Jag hann tyvärr inte se honom för jag var på matchen AIK-DIF på Råsunda innan på torsdagen och fick dra när det var 20 minuter kvar av andra halvlek och då ledde AIK med 1-0 och jag var glad och lycklig men höll på att köra av vägen av ilska när Djurgården fick straff och kvitterade till 1-1.

In på Norra Brunn lite arg men blev glad snabbt då det var fullt med folk och bra stämning redan, mycket tack vare Thomas Oredsson.
Jag improviserar mer och mer och trivs mer och mer på scenen och körde på på samma sätt även på fredagen tillsammans med Johan Glans och Fredrik Andersson och Martin Krantz.

Fredrik började och jag gillar honom mycket, han är skarp och intelligent utanför scen och på scen är han ibland lite för skarp för en fredagspublik men jag gillar att han kör på och håller sin linje. Sen körde jag och hade kul, sen paus och efter paus Martin Krantz som körde exakt en femma (5 minuter) bra material och driv kanske lite nervös och sen avslutade Johan Glans. Jag har nu sett Johan 4 gånger på kort tid och slås varje gång av hans timing, hans material och fantastiska mimik äähh jag kan bara inte tröttna på honom han är sååå grym.

Standup skall upplevas live på plats!

Ikväll blir det fest för min vackra fru, hon fyllde 25 i veckan! Vad det kommer att partajas ojojoj...

Inga kommentarer: