tisdag 29 april 2008

Göteborgare göteborgare överallt göteborgare!

Igår var det återigen dags för Standup istället för Bio med Gratis popcorn på Boulevardteatern och vilken succé det är och har varit.
Vi hade bjudit in Göteborgs hetaste och skönaste komiker och vad de levererade! Alla och då menar jag alla var riktigt, genuint bra och roliga.
De var 10 till antalet och körde i två akter och när jag pratade med publiken i pausen och efter showen så hade alla sin favorit och det visar att standup och dess utövare är så mångfasetterade och påverkar olika personer på olika sätt och detta borgar för standupens framtid.
Standupens framtid är ljus halleluja!

1 kommentar:

Per-Olof Fahlborg sa...

Tack för en trevlig kväll igår. Jag var tvungen att ge mig av innan det var slut för att hinna med ett tåg. Jag är helnöjd med mitt gig och jag tror alla de andra var det också. Det var speciellt kul att få visa vad vi "västkustkomiker" går för och att det funkade så bra. Gårdagen var en av mina trevligaste standupkvällar hittills fast jag inte var där så länge. Jag kommer gärna tillbaka till Stockholm och det tror jag att de andra komikerna också vill.
Ha det bra.
Per-Olof