onsdag 2 april 2008

Det gick bra i Kristianstad

En fin vårdag med vackra blå blommor och grönt gräs utanför Kristianstads Teater.


Det kom ca 300 pers till den fina teatern i Kristianstad, jag skötte mig och levererade en bra Mistero Buffo tror jag...





Det är alltid kul med folk i logen som kommer och vill ta foton, speciellt när mina landsmän kommer då lyser det till lite extra i mina ögon...





Efteråt träffade jag gamla kompisar och vänner som jag jobbat med och för i Kristianstad, det var speciellt kul och träffa Tassos och Gullan.


Gullan kallar den kaxige och mycket manlige greken Tassos för "Tussen" väldigt gulligt och väldigt roligt, tycker jag, de är så fina människor och jag blev varm i hela hjärtat av att återse dom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jodå du var kannon....
Undrar dock vad för låt det var du sjöng i sista akten??

ÖZZ NÛJEN sa...

På Domens dag skall han komma han som har skapat allt...
En evig Konung skall komma klädd i mänsklig skepnad... Han kommer helt visst från himmelen Han som har skapat allt...
Så gick låten som är översatt från italienskan och är en mässång. mvh Özz