lördag 12 april 2008

Mistero Buffo fortsätter...

Ikväll körde jag Mistero Buffo i Härnösand.
Det gick bra och kändes bra, skönt att spela utan hot från folk som inte ens sett föreställningen.
Det var en fin publik och en vacker teater, hit ska jag igen.

Det satt en snubbe längst fram i mitten från Kramfors som jag bara var tvungen att prata om och med under showen. Han hade målat en stor mustasch och ett kraftigt skägg med en svart tuschpenna... det såg märkligt ut... Jag skojade lite med honom och han tog det bra, han var snäll och kom in sedan backstage och tog några kort och ville ha en autograf, Staffan hette han...

Nu ska jag försöka lägga mig tidigt.. få se hur det går...

Tack alla som har ringt, mailat, sms:at och brytt sig angående Södertälje händelsen, era ord värmde och värmer, tack.

1 kommentar:

Anonym sa...

Var och såg föreställningen i Härnösand igår. Tack för en helskön kväll med många härliga skratt! Det skulle uppskattas om du någon gång av någon anledning skulle vilja komma tillbaka till Härnösand. haha, "who's your daddy".. minnen för livet. Men tack för en härlig show iallafall.
/amanda