söndag 22 mars 2009

Ny start på det nya året ;)

Året är nu 2621 om vi räknar från 612 fKr som starten för Newroz ;)

Jag är lite stel och lite sliten efter veckans hektiska schema men också väldigt glad och nöjd över det jag gjort och åstadkommit, självklart tack vare dom jag jobbat med och en skön publik som stömmat till både klubbturnén och Newroz/Nourouz festerna.

Grattis också idag till producenten Mansour Hosseini som fyller år idag och kämpat så på Riksteatern för att genomföra och utföra Newroz/Nourouz festerna som nästa vecka firas i Göteborg (Storan) på fredag 27/3 och i Malmö (Babel) på lördag 28/3.

Faaan vad jag dansade i Uppsala igår tillsammans med en helt hysteriskt, blandad och stolt publik på Uppsala Stadsteater. Kul också att lillbrorsan var med och festade.

Nu söndag och ikväll blir det Watchmen på bio, det kommer bli perfekt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

skriv gärna om watchmen sen :) om den var bra osv, jag vill gärna veta!

Anonym sa...

Hoppas inte några 40+ störde festen