onsdag 1 april 2009

Mitt 200:e inlägg...

Wow!

Trodde aldrig jag skulle få uppleva den här dagen... Mitt 200:e inlägg.

Tydligen är det twitter som gäller nu... men det har jag inte och kommer nog inte att skaffa det heller...

Boulevardteatern kvällen får en 6:a av 10.

Ola var bäst den kvällen.
Jonathan Unge fick hoppa in istället för Aron och skötte sig bra... har ni inte sett honom gör det!
David Druid var bra men inte nöjd och så var det nog... han hade inte den energi som han brukar ha men sköter sig alltid ändå.
Petter Bristav fick göra en fem minutare och gjorde det bra han med.

Och igår var vi på premiären av Skandia Comedy Klubb i Norrköping.
En jättebra premiär vart det.
Showen får 7,5 av 10.

Aron var tillbaks och var bra och levererade sitt material på ett skönt sätt. Ola Söderholm var missnöjd men håller nu mer så hög lägsta nivå så jag tyckte inte som honom även om jag förtod honom... David Druid var bäst på premiärkvällen och fick en skön revansch inför drygt 140 pers på Skandiateatern. Carina Perenkranz som har teatern har äntligen fått sin helt egna standup klubb. Det kommer bli hur bra som helst :)

Ni ikväll ska vi vara på Get up Standup Club i Arvika.

Jävla David också... ringde och lurade mig i morse och sa att han var jättesjuk och inte skulle kunna vara med idag... jag köpte hans hostningar och miserabla röst... och sen skrattade han till och sa; April april! Ett litet tag önskade jag att han skulle vart så sjuk... hatar att bli lurad...

Vilka och hur har ni lurat folk idag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Planerar att bli 40+ och titta på David
Vi tar med oss påstrukna kärringar

Anonym sa...

Min sambo och jag såg dig och de andra i Norrköping. Vi hade jättekul!

Anonym sa...

"men det har jag inte och kommer nog inte att skaffa det heller..."

Det sade du säkert om blogg också? ;) Öppnat eget och tvinga andra att följa trenden vetja!