torsdag 2 april 2009

Giget gick jättebra, fick mycket beröm av deltagarna och speciellt av paneldebattledaren Heidi Avellan på Malmömötet.
Hon imponerade stort på mig... faan vad hon var intelligent, påläst och så på och med så bra frågor... debatten handlade om Öresund i Europa.

Idag har jag varit och gått på Västra Hamnen och tagit en chai latte på ett café där innan solnedgången... mysigt...

Nu sitter jag på mitt hotellrum... skööönt för innan så visste jag inte var jag skulle bo... det hade blivit missförstånd mellan bokare och arrangör... men men det löste sig som tur var.

Nu ska jag ut och träffa Aron som har haft sin sista inspelning på SVT Grillad och tydligen en lyckad sådan.

som jag och kanske

1 kommentar:

Anonym sa...

shit vad kul att du ska komma till vår skola!! kul att det äntligen händer nåt...
synes den 22a april:)

kram