fredag 26 september 2008

Rescensioner

Att jag aldrig lär mig...

Vi har en publik som skriker av skratt och förtjusning i fullsatta salonger.
De älskar oss och vi roar dom och ger av oss själva.

Sen går jag och läser rescensionerna och blir matt...
Ja jag vet... man ska inte bry sig bla bla bla, men man gör det, i alla fall jag.
Jag kan förstå att man på grund av platsbrist i tidningen skriver kortfattat men jag kan inte och kommer inte att förstå när man hittar på och påstår saker som inte hänt.

Rescensionerna är verkligen inga sågningar eller så, nej då tvärtom, de är och har varit överlag positiva och bra... men frågan kvarstår.

Är och har rescensenterna varit på samma show?

Hittills har vi haft 4 otroliga shower på 2 kvällar här i Göteborg.

Björn Gustafsson leverar och som han leverar! Han är grym varje kväll.
Soran Ismail, fantastisk och imponerar mer och mer, fick de största skratten igår...
Måns Möller, har högst LPM (Laughs Per Minute) av oss alla, en sann mästare.
och jag... ja faan, jag är faktiskt bra och jag går ut först och får igång och har fått igång publiken varje gång så att mina kollegor får de bästa möjliga förutsättningarna.

Och ikväll har vi 3 shower (helt utsålda) på Storan kl 17.30, 20.00 och 22.30

Så sammantaget, en väldigt grymt tight show med sköna skratt och härligt publik bifall.

Så ni över 35 000 som köpt biljett till showen Björn, Måns, Soran & Özz har gjort det bästa valet i höst när det gäller standup comedy.

Ni som bor i Halmstad, till er kommer vi imorgon och har 3 shower på Halmstads Teater kl 17.00, 20.00 och 22.30.

VÄLKOMNA!

8 kommentarer:

Shitit sa...

Jag var på första showen och ni var otroligt bra! Hade rätt ont i magen av allt skratt och det är så jag vill ha det! :D

Anonym sa...

Tänk...LAKAN
Utsålt alltså

Nicklas sa...

Har sagt det förr, och jag säger det igen: Du är fantastisk. Du har vuxit. Det är en ära att känna dig, och det har det alltid varit. Skit i rescensenterna, det vet jag att du gör innerst inne.

PoK!

Fredrik sa...

Det är bara EN persons bild av vad som hänt, det får man inte glömma. Undrar hur många andra "vanliga" artiklar som är helt vridna och felberättade?

Anonym sa...

Bra show i Halmstad igår!!
Proffsig show, du å Soran var nog favoriterna kändes det som, det tycker iaf jag. Ni var bäst.
Lycka till på turnén!

Anonym sa...

I torsdagskväll, Özz, under föreställningen klockan 22.30, var du grym! Skitbra! Och jag säger detta med gott samvete för jag är väldigt insatt i ämnet komedi och standup: det var bland det bästa jag sett av dig någonsin. Du imponerade på mig.

Anonym sa...

Kritiker är oftast misslyckade individer som inte kan prestera själva...vad det månde vara
Hur svårt är det att alltid vara missnöjd?

Anonym sa...

va på er sista show i halmstad den va verkligen grymt kul:D!FIck kramp imagen!