fredag 12 september 2008

Oslo fredag

På klubbscenen i Latters stora skøna komplex gick kvællens standup vældigt bra.
Det var fullsatt och vældigt stimmigt men alla verkade vara på bra humør.
En bra, intelligent och skøn komiker, Jon, fungerade som konferencier och han fick publiken i skøn form och værmde upp perfekt.
Två komiker i førsta sen paus och sen ytterligare två i andra halvlek dær jag avslutade hela kvællen.
Jag hade bra flyt och improviserade bra med publiken, en snubbe var drittfull (aspackad) men jag tacklade honom bra... tio minuter till och han hade varit pain in the ass.
Men det fick han inte, inte ikvæll, før ikvæll var det min kvæll.
Nu ska det firas!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Norrmän är toppen
Går de ut så vill de ha skoj
Till skillnad mot andra....som vill slåss och djävlas.....jag har aldrig förstått varför de går ut?
Norrmän kan se svenskt TV...därav språkkunskaperna

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.