söndag 1 juni 2008

Jag har sett KUNGEN!!!

Shit vilken dag!

Kom hem vid 00:10 igår natt

Vakna tidigt för vi skulle till Skrattstock på Långholmen, publikrekord i år igen.

Säkert över 15.000 som kom och gick. VILKEN SUCCÉ! Jag hade kraftig migrän under nästan hela dagen som gick över vid 17-tiden. Försökte ha roligt och hade roligt, Gud vad alla var bra och vilken publik... Höll på att tappa rösten vid 20-tiden efter att ha stått och nästan skrikpratat en påa för att sedan ålka till Norra Brunn för att uppträda med Johan Uddenberg och Lennie Norman. Lennie Norman är KUNGEN. Ni som inte har sett honom live gör det sen kan ni dö, han är KUNGEN! Shit vad bra han är och när jag stod och såg på honom så tänkte jag; Så vill jag bli när jag blir stor, magiskt... Sen tillbaks till Skrattstockgänget och alla komikers efterfest på Judith och Bertil, vilket drag det var! Tack Janne Westerlund för att du har varit en sån grym Festival General, Klas Åkerblom för dina idéer och visioner och sist men inte minst Jakob Öqvist, Sveriges bäste konferencier och skönaste komiker. Tack Sara Liljedahl + alla komiker och alla ni andra familjemedlemmar och kompisar som gjorde detta till en upplevelse värd att minnas för alltid...
Men kom ihåg vem som är KUNGEN, Lennie Norman.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenare Kungen & tack för igår.

Fantastiskt.

Anonym sa...

Tack själv Özz för allt du gör för Stand-up. Skrattstock är fantastiskt. Vi ses snart igen.

Anonym sa...

Vilken omtänksam fru du verkar ha, och vilka fasta bröst! ;)

Anonym sa...

Tack för igår!! Men nästa gång får du visa din håriga rygg för 12 000 pers...

Hälsningar från den tatuerade mannen som nu har kraftig ångest och till råga på allt var nykter igår ;)