måndag 1 december 2008

TILLBAKA!

Tillbaka från den kontemplativa perioden...

Vila, resa, eftertänksamhet och många sköna promenader.

Ovan på det tre veckor i NewYork inklusive fyra dagar i Las Vegas så har jag verkligen fått lite lugn och ro i min outtröttliga själ som på ett konstigt sätt ändå känts trött efter så många års slit, jobb och speciellt stress.

Man lovar att man ska tänka om och förändras och bli en ny människa.

Men jag vet att jag inte kommer att bli det, en ny människa... man blir bara lite mer annorlunda.

Jag kommer att innehålla lite fler NEJ än JA, lite mer JAG än ANDRA och så kommer det förhoppningsvis att gå bättre.

Nu ska det bli jättekul att jobba med mina fina vänner Måns och Patrik, vi ska till Göteborg på STORAN nu på torsd-sönd 4-6 dec och göra vår fantastiskt sköna julshow; Omogna Killar firar JUL som vi även ska till Malmö med den 12-13 dec samt 18-19 dec på Slagthuset. Biljetter finns på www.storan.nu och på www.slagthuset.se

Iklväll blir det jobb direkt, kl 20:00 på Boulevardteatern med mina andra fina vänner, Janne, Jakob och Klas.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bli en ny människa?
Du kan ju sluta med att kalla humor och komik för jobb
Det finns inom en....inget man måste....ett kall och begåvning som pågår hela tiden