fredag 12 december 2008

Omoget i Malmö ikväll...

Jag är i Malmö...

Själv, än så länge... sen kommer Patrik vid 17 och Måns vid 18.

Jag har varit här en dag innan och gått igenom ljud och ljus med teknikerna på Slagthuset.

Ikväll kl 21 kommer vi att köra Sveriges tramsigaste och i mitt tycke roligaste julshowen för över 700 pers.

Vi tramsar på vårt jobb... andra skulle få sparken om de gjorde så på sina jobb, men vi standup komiker får applåder och skratt.

Ofta är det kul att vara standup komiker och ibland vid enstaka tillfällen är det rent ut sagt olidligt jobbigt.

11 kommentarer:

Anonym sa...

You´re are like...awesome.

Anonym sa...

Patrik och Måns?
Inte mycket till publik

Marie Andersson sa...

Läste att du sku till Musikhjälpens glasbur på fredag?
Kan du inte utmana Bengt Westerberg att skänka sin årslön från Röda Korset till Musikhjälpen?

Om han gör det så ska jag önska en låt på musikhjälpen, minsann.

Be good!

Anonym sa...

Vill tacka för en super kväll i Malmö. Helt fantastiskt bra är vad ni är :D

Kram/ Systrarna som blev uppdragna på scenen på fredagen :)

Anonym sa...

Toppen med robotsystrar som behöver dras upp

Anonym sa...

Robotsystrar? Vad menar du med det??

Anonym sa...

Har sett och hört dig endast i tv rutan... tycker du är sååå rolig.

Unknown sa...

Hej Özz! Jag kom precis hem från ett nattpass på jobbet och slog på TV:n och där var du i Veteran TV. Du fick mig att gråta! Varför? Jo, för att du behandlar dessa underbara gamla,kloka och allt för lite uppskattade människor med en sådan värme. Dessutom fattar du att äldre människor också har en massa humor. Fy fan vad fin du är!
Kram på dig
/Katarina

Anonym sa...

Hej Özz,

Tänkte bara säga att vi skrev om din blogg på vår dito. Ville bara vara ärlig och meddela detta personligen.

Mvh Taylor

http://taylorandseba.bloggspace.se

Anonym sa...

ditt jobb skulle passa mig utmärkt, jag är ganska tramsig av mig. dock så går jag i skolan en så det kanske inte är försent xD

ÖZZ NÛJEN sa...

Till systrarna tack för er tvångsmedverkan :) i malmö, men ni slapp ju mig senare under kvällen ;) så vi är even...
Till er andra så tack för berömmet, det värmde, kramar Özz