lördag 25 oktober 2008

Växjö by night...

Vilka föreställningar!

Speciellt den sista, wow vilken publik, vilken entusiasm!
Tack så mycket för era skratt och applåder.

Växjös uteliv mmm så där va....

Människorna i Växjör supernice, riktigt trevliga och snälla.

Serveringspersonal, dörrvakter på Växjös barer och klubbar inte så supernice.

Dom måste ha tagit dom suraste, buttraste och bara; Ja ni ska jobba med service! Perfekt och ler du bara en gång så blir det avdrag på lönen... (Jag har lyckats träffa den suraste och sämsta bartendern i mitt liv... i Växjö haha)

Faan vad folk verkar ogilla Smålandsposten i Växjö, jag skämtar inte om jag säger att mellan femton och tjugo av varandra oberoende personer kommit fram och sagt att det var bra gjort att inte dom fick komma och kolla på showen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar gå in och ge bartendern
dricks....han ler varje gång jag beställer

Ermeni sa...

du är roligast bror özz
din vän ermeni

Anonym sa...

Stående ovationer?
Klart att folk vill gå hem